پرجم و شعار سال جمهوری اسلامی ایران - دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر بنر دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر

معاونت آموزش دانشکده علوم پزشکی شوشتر

fa-IRen-US
X
معرفی

 

 

نام و نام خانوادگی: علی حاتمی

 

رشته تحصیلی: کارشناسی پرستاری

 

ایمیل:hatami.ali406@yahoo.com

 

شرح وظایف مسئول دفتر

ارتباطات:

  1. تنظیم فهرست متقاضیان ملاقات با سرپرست مربوطه و تعیین ساعت ملاقات برای آنان
  2. تنظیم اوقات جلسه و کمیسیون­هایی که در دفتر سرپرست مربوطه تشکیل می­شود و مطلع ساختن مقامات یا افراد شرکت کننده در جلسه
  3. پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنان و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات النجام درخواست های متقاضیان و مراجعه کنندگان که انجام تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذی ربط امکان پذیر است.

پیگیری ها:

  1. پیگیری امور ارجاعی از سوی سرپرست و ارائه گزارش لازم به ایشان
  2. تهیه گزارش لازم در زمینه فعالیت های حوزه مربوط و ارائه آن به سرپرست
  3. خلاصه نمودن گزارش های واصله و ارائه آن برای مطالعه سرپرست مربوطه
  4. آماده کردن سوابق و پرونده های مربوط به کمیسیون ها و جلسات و سمینارها برای اطلاع و مطالعه قبلی سرپرست
  5. ابلاغ دستورات صادره سرپرست مربوط به اشخاص و موسسات ذی ربط و واحدهای تابعه بر حسب خط مشی تعیین شده در صورت لزوم پیگیری آنان

پیگیری ها:

  1. انجام اقدامات لازم در زمینه نگهداری و بایگانی کردن پرونده ها، اوراق، نامه ها، گزارش ها و سایر اسناد و مدارک واحد مربوط در محل های مخصوص
  2. دریافت نامه ها، پرونده ها و سایر مکاتبات رسیده به حوزه محل خدمت و ثبت خلاصه مشخصات و جریان آنان در رایانه یا دفتر مربوط
  3. تفکیک و توزیع نامه ها، گزارش ها و سایر مکاتبات بین افراد واحد مربوط از طریق عین مکاتبات یا به صورت مجازی و مکاتبات بدون کاغذ
  4. استفاده از نرم افزارهای پردازش متن، دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی، دورنگار و ...
  5. تهیه گزارش های مورد نیاز سرپرست حسب مورد
izmir escort izmir escort izmir escort izmir escort