معاونت آموزش دانشکده علوم پزشکی شوشتر
|
ورود
خانه
اخبار
صفحه اصلی دانشکده
ارتباط با ما
نقشه سایت
اعضای هیات علمی
بهداشت حرفه ای
بهداشت عمومی
تغذیه
پرتوشناسی
فوریت و اتاق عمل
مامایی
پرستاری
گروه علوم پایه
بهداشت محیط
گروه بالین
|
ورود
X
خانه
اخبار
صفحه اصلی دانشکده
ارتباط با ما
نقشه سایت
اعضای هیات علمی
بهداشت حرفه ای
بهداشت عمومی
تغذیه
پرتوشناسی
فوریت و اتاق عمل
مامایی
پرستاری
گروه علوم پایه
بهداشت محیط
گروه بالین
درباره دانشکده
حوزه معاونت آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی
معرفی معاون آموزش،تحقیقات و دانشجویی فرهنگی
شرح وظایف معاون آموزش،تحقیقات و دانشجویی فرهنگی
معرفی مسئول دفتر
برنامه استراتژیک
مدیریت آموزش و تحقیقات
معرفی مدیر آموزش و تحقیقات
اداره آموزش
کارشناسان آموزش
واحد دانش آموختگان
معرفی کارشناس واحد دانش آموختگان
سامانه تایید فراغت از تحصیل دانشجویان
واحد امتحانات
مدیریت دانشجویی فرهنگی
معرفی مدیر دانشجویی و فرهنگی
پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی(مفدا)
امور فرهنگی
معرفی
آیین نامه ها
فرم عضویت در مجمع عمومی انجمن های علمی
رشته علوم تغذیه
رشته اتاق عمل
رشته مامایی
رشته فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی
رشته بهداشت عمومی
رشته بهداشت حرفه ای
رشته پرستاری
فرم ثبت نام عضویت در شورای مرکزی
پرستاری
بهداشت عمومی
بهداشت حرفه ای
فرم استعدادیابی قرآنی
ثبت نام درخواست جهت عضویت در کانون ها
ثبت نام کتاب
ثبت نام کارگاه تئوری و عملی cpr
ثبت نام سینما
ثبت نام کارگاه پاورپوینت
کارگاه معاینات طب کار
ثبت نام مسابقه کتابخوانی
فرم استعدادیابی کانون قرآن و عترت(ع)
امور دانشجویی
معرفی
امور تربیت بدنی
معرفی
فرم استعدایابی رشته های ورزشی
نظرسنجی تربیت بدنی
فرم کاندیداتوری انتخابات شورای صنفی
امور تغذیه
اداره مشاوره و سلامت روان
امور مشاوره و سلامت روان دانشجویان
فرم ثبت نام مسابقه کتابخوانی
گروه های آموزشی
گروه مامایی
برنامه هفتگی مامایی
برنامه کارآموزی مامایی
اعضای هیات علمی گروه
طرح درس مامایی
برنامه امتحانی مامایی
log book
کاتالوگ
مامایی پیوسته
مامایی ناپیوسته
گروه پرستاری
برنامه هفتگی پرستاری
برنامه کارآموزی پرستاری
طرح درس پرستاری
اعضای هیات علمی گروه
برنامه امتحانی پرستاری
log book
کاتالوگ
گروه بهداشت عمومی
برنامه هفتگی بهداشت عمومی
طرح درس بهداشت عمومی
اعضای هیات علمی گروه
برنامه امتحانی بهداشت عمومی
کاتالوگ
log book
گروه علوم تغذیه
برنامه هفتگی علوم نغذیه
برنامه کارآموزی علوم تغذیه
طرح درس علوم تغذیه
اعضای هیات علمی گروه
برنامه امتحانی علوم تغذیه
log book
کاتالوگ
گروه اتاق عمل
برنامه هفتگی اتاق عمل
برنامه کارآموزی اتاق عمل
طرح درس اتاق عمل
اعضای هیات علمی گروه
برنامه امتحانی اتاق عمل
log book
کاتالوگ
اتاق عمل
فوریت پزشکی
گروه علوم پایه و بین رشته ای
اعضای هیات علمی گروه
طرح درس علوم پایه
گروه بهداشت حرفه ای
اعضای هیات علمی گروه
برنامه هفتگی بهداشت حرفه ای
برنامه امتحانی بهداشت حرفه ای
کاتالوگ
گروه پرتوشناسی
اعضای هیات علمی گروه
برنامه هفتگی پرتوشناسی
برنامه امتحانی پرتوشناسی
کاتالوگ
گروه بهداشت محیط
اعضای هیات علمی
گروه بالین
اعضای هیات علمی
گروه فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی
اعضای هیات علمی گروه فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی
برنامه هفتگی گروه فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی
برنامه امتحانی گروه فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی
طرح درس گروه فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی
کاتالوگ
logbook
اداره امور هیات علمی
اعضای هیات علمی
ویژه اعضای هیات علمی
فرم ها
شورای انضباطی
معرفی دبیرشورای انضباطی
معرفی کارشناس شورای انضباطی
شرح وظایف شورای انضباطی
آیین نامه ها
فرم ها
سامانه های معاونت تحقیقات و فناوری
نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی ایران(نوپا)
کتابخانه ملی دیجیتال پزشکی کشور
بانک اطلاعات پایان نامه های علوم پزشکی کشور
سامانه مشابهت یاب
سامانه علم سنجی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
سامانه مدیریت انتشارات دانشگاه (مداد)
بانک مقالات پزشکی ایران
فهرست مجلات نامعتبر و جعلی
سامانه علم سنجی اعضای هیئت علمی
سامانه منبع یاب
مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی
کمیته مرکزی اساتید مشاور
اعضای کمیته
معرفی کمیته
اساتید مشاور
فرم ها
آیین نامه ها
فرم نظرسنجی از اساتید مشاور
آیین نامه ها
فرم ها
فرآیندها
دفتر ارتباط با صنعت
بخشنامه مالیاتی وزارت
قانون مالیات بر ارزش افزوده
آیین نامه ها و دستورالعمل ها
اعضای دفتر ارتباط با صنعت
اعضای دبیرخانه
مرکز آموزش مجازی جامعه پزشکی
ثبت نام جدیدالورود
دبیرخانه طرح تحول و نوآوری در آموزش
معرفی و اهداف دبیرخانه
بسته های طرح تحول
آینده نگری و مرجعیت علمی
کارآفرینی در بستر دانشگاههای نسل سوم
آموزش پاسخگو
توسعه راهبردی،هدفمند و ماموریت گرایی برنامه های آموزش عالی سلامت
اعتلای اخلاق حرفه ای
بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی
توسعه آموزش مجازی در علوم پزشکی
ارتقا نظام ارزیابی و آزمون های علوم پزشکی
اعتباربخشی موسسات و بیمارستان های اموزشی
توسعه و ارتقا زیرساخت های اموزش علوم پزشکی
دستاوردهای دبیرخانه طرح تحول
دفتر استعدادهای درخشان
اطلاعیه شماره 1:ثبت نام دانشجویان جدیدالورود
ثبت نام دانشجویان جدیدالورود(اطلاعیه شماره یک)
ثبت نام دانشجویان جدیدالورود(اطلاعیه شماره دو)
ثبت نام سری جدید فوریت پزشکی
اخبار
اطلاعیه
معاینات و ارزیابی سلامت دانشجویان
کمیته منتخب
اداره آموزش مداوم پزشکی
اطلاعیه شماره 2:ثبت نام دانشجویان جدیدالورود
چک لیست سنجش مدرسان دروس تئوری از نظر اخلاق حرفه ای
داشتن رفتار محترمانه با همه ی افراد (دانشجو، بیمار، همراهان بیمار و...)، صرفنظر از طبقه ی اجتماعی، سن، جنس، قومیت، نا توانی جسمی و سایر تفاوتها
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
احترام به باورهای فرهنگی و مذهبی همه ی افراد (دانشجو ، بیمار، همراهان بیمار و...)
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
رعایت عدالت و انصاف در ارئه ی آموزش به دانشجویان
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
داشتن گذشت و راهنمایی دانشجویان در موارد وقوع قصور(بدون سرزنش)
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
التزام گفتاری، رفتاری وعملی به ارزشهای دینی
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
داشتن روحیه انتقادپذیری
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
حفظ اسرار دانشجویان مگر در مواردی که افشای اسرار برای کمک به دانشجو یا جامعه ضرورت دارد (طبق مقررات آموزشی)
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
عدم استفاده از دانشجویان برای کسب منافع شخصی خود (نظیر انجام امور پژوهشی و....)
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
تسلط بر علوم معتبر روز و بکار گیری آن در آموزش
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
توجه به تربیت اخلاقی دانشجویان در کنار ارائه آموزش موثر
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
تلاش در جهت حفظ دانشجویان از موقعیتهایی که برای یادگیری یا سلامت روحی و جسمی آنها مضر است
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
تاثیرگذاری مناسب عملکرد اخلاقی دانشجویان در ارزیابی ، ارتقا و ادامه تحصیل آنان
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
انجام همه ی برنامه های آموزشی محوله به طور منظم و بهم نزدن نظم آموزش به بهانه ی سایر مسئولیتهای اجرایی(مگر در موارد فوری)، پژوهشی و...
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
عدم سوء استفاده از فرصت های آموزشی بعنوان محلی برای تبلیغ خدمات خود یا همکاران خاص
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
رعایت مدت زمان قانونی کلاس
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
رعایت پیوستگی در مباحث تدریس شده
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
مطابقت تکالیف تعیین شده با اهداف آموزشی
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
انجام معاینه ی بیماران تنها در مواقع ضروری (برای تشخیص، درمان، کار پژوهشی و....) و پرهیز از معاینه مکرر گروههای آسیب پذیر(زنان، اطفال، سالمندان، بیماران غیر هوشیار و کم توان ذهنی) برای آموزش دانشجویان
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
احترام به حریم شخصی بیماران و تشویق دانشجویان به این امر
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
خوش برخوردی با بیماران و همراهان آنها
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
حفظ اسرار بیماران در همه حال و تلاش در جهت انجام این امر توسط فراگیران تحت سرپرستی خود
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
برخورد متواضعانه و عدم منت گذاشتن، خودنمایی وتکبر در برابر بیماران و همراهان آنها
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
درک احساسات ونگرانی های بیمار وایجاد آرامش برای بیمار و همراهانش بوسیله رفتار و گفتار
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3
حضور بربالین بیمار، مطابق با نیاز آموزشی دانشجو و پرهیز از هرگونه افراط و تفریط(تنظیم زمان حضور بالین بیمار بمنظور حفظ آرامش بیماران)
گزینه 1
گزینه 2
گزینه 3